План роботи

План роботи школи комп’ютерної грамотності 2018-2019


«Використання хмарних технологій як засіб стимулювання самоосвіти, самовдосконалення учнів та вчителів»

Вступ

Сучасний перехід України до інформаційного суспільства, коли до Інтернету може підключись практично будь-яка людина, обумовлює можливість переходу до так званих «Хмарних послуг». Останнім часом впровадження хмарних технологій стрімко зростає, завдяки цьому освіта стає ще доступніше, адже, вчитися можна скрізь: у приміщенні та на відкритій місцевості. Хмара – це деякий центр, сервер або їх мережа, де зберігаються дані та програми, що з’єднуються з користувачами через Інтернет. Загальною перевагою для всіх користувачів хмарних технологій є те, що отримати доступ до «хмари» можна не лише з ПК чи ноутбука, але також з нетбука, смартфона, планшета, тому що головною вимогою для доступу є наявність Інтернету, а для роботи програмного забезпечення «хмари» використовуються потужності віддаленого серверу; споживачі використовують програми без їх установки. Слід зазначити, що доступ до хмари можуть мати одночасно тисячі людей, що мають права доступу. Вчителі можуть використовувати хмарні технології для дистанційного навчання, на уроках та позакласній діяльності, а також в методичній роботі. При цьому реалізуються певні задачі: отримання оперативної інформації, миттєва комунікація із колегами або учнями (відбувається оптимізація часу навчального процесу), поширення власного досвіду, підвищення кваліфікації, ознайомлення із передовим досвідом вчителів

Мета : Ознайомлення  вчителів – предметників з хмарними технологіями.  Залучення  педагогів  до практичного використання найновіших  досягнень  науки і техніки у своїй професійній діяльності з метою самоосвіти, самовдосконалення.
Керівник школи:
 Бондарєва Неля Петрівна, вчитель фізики Іскрівської ЗШ І–ІІІ ступенів, філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Слухачі: вчителі – предметники навчальних закладів району
Основні завдання школи комп’ютерної грамотності:

  • застосування сучасної комп'ютерної техніки на уроках та широке використання  програмно-педагогічних засобів і комплектів;
  • застосування можливостей сучасних інтернет-сервісів на уроках та широке використання  програмно-педагогічних засобів і комплектів
  • використання  проектних підходів та технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів на курсах з профільного навчання;
  • організація пошукової діяльності учнів та розвиток самостійності мислення;
  • покращення  роботи з обдарованими дітьми,



План роботи ШКГ на 2018 – 2019 н.р.

І. Заняття

Тема :  GOOGLE сервіси в роботі вчителя

1. Спільні документи

2  GOOGLE клас

3  GOOGLE групи

4. Практична робота

ІІ. Заняття

Тема. Хмарні технології на уроці
1.Тести онлайн 
2.Генератор ребусів 
3.Сайт для створення пазлів 
4. Практична робота
ІІІ. Заняття

Тема: Дистанційне навчання

1. Впровадження дистанційного навчання в освітній процес
 2.Платформа дистанційного навчання
3 Створення дистанційного курс

ІУ. Заняття
Тема: Технології WEB 2.0
1. Хмара слів
2. Інфографіка
3. Інтерактивні плакати



План роботи школи комп’ютерної грамотності
2016-2017
Вступ
В умовах швидкого розвитку інформаційно-комунікаційних технологій та зростання вимог до якості освіти необхідним стає процес адаптування та впровадження нових інформаційних сервісів на основі конкурентних технологій. Хмарні технології (cloud computing) являють собою вільний спосіб доступу до зовнішніх інформаційних ресурсів у вигляді сервісів, що надаються за допомогою мережі Інтернет.
Мета : Ознайомлення  вчителів – предметників з хмарними технологіями.  Залучення  педагогів  до практичного використання найновіших  досягнень  науки і техніки у своїй професійній діяльності з проблеми “Хмарні технології в роботі вчителя -предметника”. Вироблення умінь та навичок застосування основ педагогічного тестування в організації навчання.
Керівник школи:  Бондарєва Неля Петрівна, вчитель фізики Іскрівської ЗШ І – ІІІ ступенів
Слухачі: вчителі – предметники навчальних закладів району
Основні завдання школи комп’ютерної грамотності:

  • застосування сучасної комп'ютерної техніки на уроках та широке використання  програмно-педагогічних засобів і комплектів;
  • на базі кращих навчальних закладів організовувати навчання, семінари,  тренінги та консультативну допомогу з питань впровадження профільного навчання для молодих вчителів;
  • використання  проектних підходів та технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів на курсах з профільного навчання;
  • організація пошукової діяльності учнів та розвиток самостійності мислення;
  • покращення  роботи з обдарованими дітьми,
  • популяризувати та проводити у навчальних закладах конкурси, турніри, інтелектуальні змагання та ігри.



План роботи ШКГ на 2016 – 2017 н.р.

І. Заняття ( 8 листопада 2016 року)

Тема : Робота з хмарними сервісами
Теорія
  1. Хмарні технології  в освіті
  2. Створення власних матеріалів (презентації, тести, відео, сервіси Web 2.0 та ін.)
  3. Веб-квестиl. Кейс уроки http://keys.edufuture.biz/m-ua-liki.htm

ІІ. Заняття (6 грудня 2016 року)

Тема. Робота з хмарними сервісами Google


Теорія
1.Створення акаунту, робота з документами, форми.
           2..Блог.
          3. Сайт


ІІІ. Заняття (07 лютого 2017 року)
Тема: Використання мобільних пристроїв в роботі
Теорія
1.(Plickers, Line, QR-коди, Remind та ін.)
ІУ. Заняття (14 березня 2017 року)


План роботи ШКГ на 2015 – 2016 н.р.

І. Заняття.

Тема : Інтерактивна дошка в класі.Основні функції програмного забезпечення


Теорія
  1. Підключення, початкова настройка, калібрування інтерактивної дошки
  2.  Налаштування меню.
  3.  Інструменти малювання.
  4. Редагування, зміна властивостей об'єктів.
  5.  Вставка картинок і текстових об'єктів.
  6. Практична робота1

Робота між заняттями
Переглянути, ознайомитися з сайтом: http://school16.org/interaktivna-multimediyna-doshka.
Підготувати інформацію про переваги використання електронної інтерактивної дошки для учителів, учнів та чинники ефективного використання.

ІІ. Заняття

Тема: Робота з об’єктами. Створення багатосторінкових уроків.
Теорія.
  1. Використання стандартних і власних зображень.
  2.  Вставка об'єктів з додатків Microsoft Office.
  3.  Вставка відео і flash на сторінку, робота з відео.
  4.  Додавання до уроку файлів різних типів.
  5. Збереження та експорт .
  6. Практична робота №2.

Робота між заняттями
         Розробити та спланувати технологічні моделі уроків з використанням програмного засобу SMART Notebook



ІІІ. Заняття

Тема:  Прийоми і методики використання інтерактивних дошок на уроці.Робота з програмою ink aware Додаткові функції програмного забезпечення.
Теорія
  1. Використання дошки для контролю знань учнів
  2. Використання дошки зі стандартними додатками  «Бібліотека»:
  3. Використання вбудованої колекції вчителями    різних предметів.
  4.  Додавання свого матеріалу і графіки в колекцію галереї.
  5. Створення власних інтерактивних наочних  посібників.
  6. Фото екрана. Відеозапис.
  7. Практична робота  3

Робота між заняттями
         1.Вибір інтерактивних елементів та малюнків до уроків з використанням програмного засобу SMART Notebook 10.
         2. Розробка презентації (до 15 слайдів) до уроків з різних предметів  з використанням програмного забезпечення  SMART Notebook 10.

ІУ. Заняття
 Тема: . Спільне використання інтерактивної дошки з іншим
обладнанням:Безкоштовні ресурси в Internet. Пошук ресурсів в Internet. Створення інтерактивних завдань для уроків
Теорія
1.Використання документ - камер та іншого обладнання з інтерактивною дошкою.
 2. Робота з інструментами SMART Board:
       - засіб запису SMART Recorder;
      - SMART відеопрогравач;
      - інші засоби SMART: підсвітка, збільшуване скло, калькулятор, затемнення екрану, вказівник, інструмент захвату екрану.
         3. Створення навчальних ресурсів з використанням програмного забезпечення SMART
 Практична робота №4
 Захист уроків

Робота між заняттями
            Розробка та створення навчальних ресурсів з використанням  середовища  в програмному засобі SMART.








План роботи ШКГ на 2013 – 2014 н.р.

І. Заняття ( 11 листопада 2013 року)


Теорія
         1. SMART Board як частина системи: ПК, проектор, дошка.
         2. Пристрій інтерактивної дошки:
                   - калібрування;
                   - маркери;
                   - лоток; кнопки на лотку.
         3. Знайомство з середовищем ПЗ SMART Notebook:
                   - робочі ділянки в ПЗ SMART Notebook; прикріплення;
                   - робота з колекцією
         4.Основи роботи в програмі SMART Notebook

Робота між заняттями
Переглянути, ознайомитися з сайтом: http://school16.org/interaktivna-multimediyna-doshka.
Підготувати інформацію про переваги використання електронної інтерактивної дошки для учителів, учнів та чинники ефективного використання.

ІІ. Заняття (9 грудня 2013 року)


Теорія
         1. Робота з об’єктами.
         2. Додаткові ресурси.
         3. Робота з програмою SMART Notebook
Практика
         1.Проектування статистичних матеріалів з використанням програмного засобу SMART Notebook.
2.      Завантаження прийомів приховування інформації на робочій області інтерактивної дошки.

Робота між заняттями
         Розробити та спланувати технологічні моделі уроків з використанням програмного засобу SMART Notebook



ІІІ. Заняття (13 счня 2014 року)
Теорія
         1.Вивчення інструментів для малювання..
         2  Додавання  малюнків  та  інтерактивних  елементів  в  уроки,  які  створені  в  програмі  SMART Notebook
         3. Застосування інтерактивних дошок з стандартними програмними засобами:
                   - Power Point;
                   - Word;
                   - Excel.
Практика
         Моделювання уроків з використанням стандартних програмних засобів SMART Notebook 10 : Power Point;Word; Excel.

Робота між заняттями
         1.Вибір інтерактивних елементів та малюнків до уроків з використанням програмного засобу SMART Notebook 10.
         2. Розробка презентації (до 15 слайдів) до уроків з різних предметів  з використанням програмного забезпечення  SMART Notebook 10.

ІУ. Заняття (10 лютого 2014 року)
Теорія
         1. Створення навчальних ресурсів для використання на інтерактивних дошках
                   - Техніка створення навчальних ресурсів для інтерактивних дошок.
                   - Переваги інтерактивних дошок перед традиційними.
         2. Робота з інструментами SMART Board:
                   - засіб запису SMART Recorder;
                   - SMART відеопрогравач;
                   - інші засоби SMART: підсвітка, збільшуване скло, калькулятор, затемнення екрану, вказівник, інструмент захвату екрану.
         3. Створення навчальних ресурсів з використанням програмного забезпечення SMART

Практика
1.Завантаження і робота  з програмними інструментами SMART Board.
2. Завантаження програми відеопрогравач інструментами SMART.

Робота між заняттями
            Розробка та створення навчальних ресурсів з використанням  середовища  в програмному засобі SMART.

План роботи
школи комп’ютерної грамотності педагогічних працівників району
з проблеми "Використання SMART технологій для структурування  та проведення навчальних занять"
на 2014 – 2015 н.р.

            Мета : Залучення педагогів  до практичного використання найновіших  досягнень науки і техніки у своїй професійній діяльності з метою активізації пізнавальної та пошукової діяльності учнів, розвиток самостійності мислення. Вироблення умінь та навичок застосування основ педагогічного аналізу в організації навчання. Складання технологічної моделі уроку з використанням програмного забезпечення. Технологічні прийоми проектування.

     Керівник школи: Бондарєва Неля Петрівна, вчитель інформатики Іскрівської ЗШ І – ІІІ ступенів

     Слухачі: вчителі – предметники навчальних закладів району, які працюють із  SMART дошками


І. Заняття ( 17 листопада 2014 року)

Тема: Сучасний досвід та інструментарій ПЗ SMART Notebook. Створення інтерактивних навчальних занять.

Теорія
1.Відображення двох сторінок на екрані та закріплення сторінки
2.Титульні сторінки та сторінки уроків.Групування сторінок.
3.Інформаційні ресурси галереї та інтерактивні ресурси з програмного забезпечення для навчальних занять
4.Набір інструментів для проведення навчальних занять
-        Додавання звуку.
-        Анімація об’єктів.
-        Помітки вчителів та конспекти уроків
-        Прописування посилань
5. Додавання мультимедійних ресурсів до завдань для уроків
-        Записувач сторінок
-        Записувач SMART 
-        Відеоплеєр SMART  
-        Налаштування відеоплеєра
-        Імпорт зображень
Практика
1.Завантаження і редагування ресурсів галереї
2.Створення титульної сторінки та сторінки з використанням посилань.



ІІ - ІІІ заняття (грудень – лютий – дистанційно)

1.                  Перегляд розробок уроків з використанням інструментарію програмного засобу SMART Notebook 10  на сайтах: http://www.smarttech.ru/, http://zoya-oshega.edukit.kr.ua/metodichni_zahodi/shkg_vchiteliv-predmetnikiv/

2.                  Знайомство з методичними відео – матеріалами з питань роботи у програмі SMART Notebook  на сайтах: http://www.smartboard.com.ua/articles/115/, http://zoya-oshega.edukit.kr.ua/metodichni_zahodi/shkg_vchiteliv-predmetnikiv/
Програмне забезпечення інтерактивної дошки
Знайомимося із галереєю SMART Notebook 
Функції програми Smart Notebook "Курсор та перо"
Робота з текстом у програмі Smart Notebook
Використання клавіатури на екрані 
  1. Навчальний центр SMART
  1. Веб-сайт навчальних рішень SMART
  1. SMART.Learning Marketplace
  1. Веб-сайт SMART з обміну інформацією
  1. SMART Teacher's Hub
  1. Акредитовані титули SMART



-        Інструменти зі SMART Notebook 
-        Створення презентацій у PowerPoint у Smart Notebook 
-        у Smart Notebook 
-        Створюємо тест у SMART Notebook
-        Підготовка до уроку з використанням SMART Notebook

3.Знайомство з корисними посиланнями :


4. Виконання практичної роботи:

-        Проектування навчальних матеріалів з використанням програмного засобу SMART Notebook10.
-        Вибір інтерактивних елементів та малюнків до уроків з використанням програмного засобу SMART Notebook 10.
-        Розробка  та планування  технологічної моделі уроків з використанням програмного засобу SMART Notebook.
-        Моделювання уроків з використанням мультимедійних ресурсів SMART Notebook 10
-        Розробка інтерактивних уроків з різних предметів  з використанням програмного забезпечення  SMART Notebook 10.

5. Апробація розроблених уроків з використанням програмного засобу SMART Notebook 10.




ІУ. Заняття (23 березня 2015 року)

Тема: Інтернет ресурси. Проведення уроків з використанням інтерактивних засобів програми.

Теорія

Практика

1.Робота у групах.

Розробка та створення навчальних ресурсів з використанням середовища в програмному засобі SMART.

2.Фестиваль - презентація розроблених уроків з різних предметів з використанням програмного забезпечення  SMART Notebook 10.

3.Підсумки роботи школи комп’ютерної грамотності, анкетування .


Немає коментарів:

Дописати коментар