План роботи ШКГ на 2019 – 2020 н.р.
«Використання хмарних технологій як засіб стимулювання самоосвіти, самовдосконалення учнів та вчителів»
Мета : Залучення  педагогів  до практичного використання найновіших  досягнень  науки і техніки у своїй професійній діяльності з метою самоосвіти, самовдосконалення. 
 Керівник школи:
  Бондарєва Неля Петрівна, вчитель фізики Іскрівської ЗШ І–ІІІ ступенів, філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів
 Слухачі: вчителі – предметники навчальних закладів району
Основні завдання школи комп’ютерної грамотності:
- 
застосування мультимедійного обладнання на уроках та широке використання  програмно-педагогічних засобів і комплектів;
 
- 
застосування  можливостей сучасних інтернет-сервісів на уроках та широке використання  програмно-педагогічних засобів і комплектів
 
- 
використання  проектних підходів та технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів на курсах з профільного навчання;
 
- 
організація пошукової діяльності учнів та розвиток самостійності мислення;
 
- 
покращення  роботи з обдарованими дітьми, 
 
І Заняття
Тема :  Мультимедійна дошка, основні функції, програмне забезпечення.
- 
Підключення, початкова настройка, калібрування інтерактивної дошки
 
- 
 Налаштування меню.
 
- 
 Інструменти малювання.
 
- 
Редагування, зміна властивостей об'єктів.
 
- 
Вставка картинок і текстових об'єктів.
 
- 
Практична робота1
 
ІІ. Заняття
Тема:  Прийоми і методики використання інтерактивних дошок на уроці. Додаткові функції програмного забезпечення.
- 
Використання дошки для контролю знань учнів
 
- 
Використання дошки зі стандартними додатками  «Бібліотека»:
 
- 
Використання вбудованої колекції вчителями різних предметів.
 
- 
 Додавання свого матеріалу і графіки в колекцію галереї.
 
- 
Створення власних інтерактивних наочних  посібників.
 
- 
Фото екрана. Відеозапис.
 
- 
Практична робота  3
 
ІІІ. Заняття
Тема. Хмарні технології на уроці
1.Тести онлайн 
2.Генератор ребусів 
3.Сайт для створення пазлів 
4.  Практична робота
ІУ. Заняття
Тема: Технології WEB 2.0
1. Хмара слів
2. Інфографіка
3. Інтерактивні плакати
Бондарєва Неля Петрівна, вчитель фізики Іскрівської ЗШ І–ІІІ ступенів, філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів
застосування мультимедійного обладнання на уроках та широке використання  програмно-педагогічних засобів і комплектів;
застосування  можливостей сучасних інтернет-сервісів на уроках та широке використання  програмно-педагогічних засобів і комплектів
використання  проектних підходів та технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів на курсах з профільного навчання;
організація пошукової діяльності учнів та розвиток самостійності мислення;
покращення  роботи з обдарованими дітьми, 
Підключення, початкова настройка, калібрування інтерактивної дошки
 Налаштування меню.
 Інструменти малювання.
Редагування, зміна властивостей об'єктів.
Вставка картинок і текстових об'єктів.
Практична робота1
Використання дошки для контролю знань учнів
Використання дошки зі стандартними додатками  «Бібліотека»:
Використання вбудованої колекції вчителями різних предметів.
 Додавання свого матеріалу і графіки в колекцію галереї.
Створення власних інтерактивних наочних  посібників.
Фото екрана. Відеозапис.
Практична робота  3
1. Хмара слів
Больше информации о интерактивных технологий можно получить на сайте - https://dardali.com/uslugi-i-resheniya/resheniya-dlya-biznesa/interaktivnye-sistemy
ВідповістиВидалити