План роботи ШКГ на 2019 – 2020 н.р.
«Використання хмарних технологій як засіб стимулювання самоосвіти, самовдосконалення учнів та вчителів»
Мета : Залучення педагогів до практичного використання найновіших досягнень науки і техніки у своїй професійній діяльності з метою самоосвіти, самовдосконалення.
Керівник школи:
Бондарєва Неля Петрівна, вчитель фізики Іскрівської ЗШ І–ІІІ ступенів, філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів
Слухачі: вчителі – предметники навчальних закладів району
Основні завдання школи комп’ютерної грамотності:
-
застосування мультимедійного обладнання на уроках та широке використання програмно-педагогічних засобів і комплектів;
-
застосування можливостей сучасних інтернет-сервісів на уроках та широке використання програмно-педагогічних засобів і комплектів
-
використання проектних підходів та технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів на курсах з профільного навчання;
-
організація пошукової діяльності учнів та розвиток самостійності мислення;
-
покращення роботи з обдарованими дітьми,
І Заняття
Тема : Мультимедійна дошка, основні функції, програмне забезпечення.
-
Підключення, початкова настройка, калібрування інтерактивної дошки
-
Налаштування меню.
-
Інструменти малювання.
-
Редагування, зміна властивостей об'єктів.
-
Вставка картинок і текстових об'єктів.
-
Практична робота1
ІІ. Заняття
Тема: Прийоми і методики використання інтерактивних дошок на уроці. Додаткові функції програмного забезпечення.
-
Використання дошки для контролю знань учнів
-
Використання дошки зі стандартними додатками «Бібліотека»:
-
Використання вбудованої колекції вчителями різних предметів.
-
Додавання свого матеріалу і графіки в колекцію галереї.
-
Створення власних інтерактивних наочних посібників.
-
Фото екрана. Відеозапис.
-
Практична робота 3
ІІІ. Заняття
Тема. Хмарні технології на уроці
1.Тести онлайн
2.Генератор ребусів
3.Сайт для створення пазлів
4. Практична робота
ІУ. Заняття
Тема: Технології WEB 2.0
1. Хмара слів
2. Інфографіка
3. Інтерактивні плакати
Бондарєва Неля Петрівна, вчитель фізики Іскрівської ЗШ І–ІІІ ступенів, філії Ганнівської ЗШ І-ІІІ ступенів
застосування мультимедійного обладнання на уроках та широке використання програмно-педагогічних засобів і комплектів;
застосування можливостей сучасних інтернет-сервісів на уроках та широке використання програмно-педагогічних засобів і комплектів
використання проектних підходів та технологій продуктивного навчання з метою стимулювання креативності учнів на курсах з профільного навчання;
організація пошукової діяльності учнів та розвиток самостійності мислення;
покращення роботи з обдарованими дітьми,
Підключення, початкова настройка, калібрування інтерактивної дошки
Налаштування меню.
Інструменти малювання.
Редагування, зміна властивостей об'єктів.
Вставка картинок і текстових об'єктів.
Практична робота1
Використання дошки для контролю знань учнів
Використання дошки зі стандартними додатками «Бібліотека»:
Використання вбудованої колекції вчителями різних предметів.
Додавання свого матеріалу і графіки в колекцію галереї.
Створення власних інтерактивних наочних посібників.
Фото екрана. Відеозапис.
Практична робота 3
1. Хмара слів
Больше информации о интерактивных технологий можно получить на сайте - https://dardali.com/uslugi-i-resheniya/resheniya-dlya-biznesa/interaktivnye-sistemy
ВідповістиВидалити